Jeugdwerk

De kerk is voor iedereen. Dus zeker ook voor kinderen en jongeren.
Jezus zoeken, zien en zichtbaar maken. Dat is de missie van het kinder- en jeugdwerk van de Bethelkerk. Dat kan op allerlei manieren. Soms heel praktisch, zoals oppas voor de allerkleinsten tijdens de ochtenddiensten. Maar denk ook aan de eigen kinderdienst voor basisschoolkinderen. Kidspraise, Clubs voor jongens en meisjes en het jaarlijkse kerkkamp.

Voor de oudere jeugd, vanaf 12 jaar, het CU-programma met baravonden, bijbelstudie, je eigen mentor, de muziekgroep van de kerk, kerkkamp en meer. Voor 18+ is er Bethel 18+; boeiende zaterdag- of zondagavonden met stof tot nadenken, sprekers en gezelligheid.

Meer informatie over:

• Oppas (0-4 jaar)
  • Kinderdienst (4-12 jaar)
  • Clubs (8+)
  • CU (12+)

CU = see you ?

CU, dat staat voor ‘see you’. God ziet jou. We zien elkaar. Tot ziens, tot gauw. CU is het totale jeugdwerk (12+) van de Bethelkerk. Onze missie is: Jezus zoeken, zien en zichtbaar maken.

Het CU-jeugdwerk bestaat uit:

• CU-avonden op zondag in kerk en Kubus. Met eten, vieringen, de Bijbel, gezelligheid, bidden, leren en chillen. Verdeeld over 3 groepen:
    • CU 2 Learn (12+/klas 1-2)
    • CU Activate (14+/klas 3-4)
    • CU Skills (16+)
    • CU plus (18+)
  • CU @home elke maand met een groep leeftijdsgenoten bij gemeenteleden thuis
  • CU 4ALL activiteiten met z’n allen

Bekijk hier de actuele CU agenda.

Contactpersonen jeugdwerk

Voor vragen of opmerkingen over het jeugdwerk in de Bethelkerk kunt u terecht bij het jeugdteam dat bestaat uit:

Medewerkers gevraagd

Een steentje bijdragen aan de geloofsopvoeding van onze kinderen en onze jeugd? Of leuke dingen met ze doen zodat ze zich gewaardeerd voelen en elkaar leren kennen?

Dol op baby’s, of vind u of jij pubers uitdagend om mee te werken? Er is altijd een plekje in het kinder- en jeugdwerk waar u of jij past. Laat ons weten dat je wilt helpen, dan denken wij met je mee.